ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من
ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من

صدا کن مرا - سپهری

 

صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است

که در انتهای صمیمیت حزن می روید

در ابعاد این عصر خاموش

من از طعم تصنیف در متن یک کوچک تنهاترم

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است

و تنهای من شبیخون حجم ترا پیش بینی نمی کرد

و این است خاصیت عشق

کســی نیست

بیا زندگی را بدزدیم،آن وقت

میان دو دیدار قسمت کنیم

بیا از حالت سنگ چیزی بفهمیم

بیا زودتر چیزها راببینیم...

                           سهراب سپهری

نظرات 3 + ارسال نظر
مسناو پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 13:54 http://www.masnav-a.blogfa.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری به من هم یه سری بزن نظر یادت نره در ضمن در خبرنامه ی وبلاگ عضو شو تا از به روز شدن وبلاگ با خبر شی منتظرتم خدا حافظ

فروتن جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:56 http://hforoutan1353.blogfa.com

سلام : الف ّّّّ: عکس های خوبی منتشر کرده ای . احسنت !!
ب: بعد از نقد شیرین، نقد تلخ نیز ارایه کنم . 1 ـ در تسمیه عکس ها و نیز مقالات و مطالب بیشتر دقت کنید : مثلاْ تک درخت انبه باغ را که یک مجموعه از درختان را شامل میشه ؛ گفته نمیشود !!!
2 ـ چوپچوک را بهتر است , چپچک chopchok بنویسیم و
3 ـ در نامگذاری از چند کلمه مختصر و گویا استفاده بشد تا از یک عبارت بلند !!!!!!!
امید است ناراحت نکرده باشمت. فروتن 8 دلو 1389

[ بدون نام ] شنبه 15 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:20

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد