ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من
ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من

خارا دل

در این دهر بی مروت
پاک دلم، زلال چو چشمه ساران
و دیده گانی با هزاران تمنا
با دستانی گشوده ، آغوشی باز سوی لیلی
اما پس زند ، پس زند دستانم را
روی کدامین خاک بچکانم اشکانم را
روی کدامین شانه تسکین دهم تن لرزانم را
در این پاس وحشی شبهای زمهریری
کجاست کلبه آرامش من
ای عالمیان باور دارید قلب لیلی من شده ز سنگ
نه، نه ، صخره فرسایش یابد ز باد و باران روزگاران
لیک نجنبد زناله و اشکم ، دل لیلی من

نظرات 5 + ارسال نظر
رازگو بلوچ سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:16

خوب شد عوض کردی این برج ایفل را. هر زو دو سه با رمی آمدم از دیدنش خسته سده بودم. اگر مطلب خاصی پیدا نکردی برای یک مدت طولانی لااقل یک مطلب راامش بخش بگذار که اگر امدیم سراغت بشود برای چند بار خواندش.

لاتحزن سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 13:05 http://laatahzan.blogfa.com

بالاخره اپ کردین ..الحمدلله
نمیدونم چرا بعد یه مدت وبلاگ نویسا دلزده میشن از نوشتن

خسته نباشید و امیدوارم به روز کردنتون رو طول ندید
با نظر برادر رازگوی بلوچ موافقم

داش سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 17:12

بهتون تبریک میگم بخاطراین ذوق هنری بالایی که دارید.واقعازیبابودچندبارخواندم ولذت بردم.

لاتحزن سه‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:27 http://laatahzan.blogfa.com

این دلیل نمیشه که نت پر سرعت ندارید نیایید میدونید یکی از بردارن ما به سختی انلاین میشه ؟
ولله تعریف میکرد از روستا انلاین میشه و گوشیش هم همیشه رو پشت بام میزاره و هزار تا سیم وصل میکنه تا برسه به سیستمش اما هرگز نامید نشده پس امیدوارم شما هم کمی امیدوار تر باشید

روزدرآ جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:00 http://roozdara.mihanblog.com/

هر از چند گاهی به خانه ای که بنا نهادی سر می زنم ای کاش نگذارید روح قلم سرگردان بماند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد