ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من
ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

ادبیاتی از قصرقند(کسرکند) مکران گدروزیا غربی

قصرقند بهشتی در مکران....دست نوشته های من

لزوم برخورد قضایی با توهین کنندگان به مظاهر فرق اسلامی


باز نشر از سایت الف  بقلم دکتر زهرا طباخی
  یکی از مهم ترین نقشه های استراتژیک دشمن در منطقه خاورمیانه در طول سالیان متمادی پروژه "تفرقه بیانداز و حکومت کن" بوده است. در ظاهر همه ما با این نقشه شوم آشنا هستیم اما گاهی به سادگی در دام می افتیم. بحرین، سوریه، سودان، سومالی، عربستان سعودی، عراق و حتی ترکیه! در همه این کشورهای اسلامی دشمن با استفاده از حربه قومیت گرایی موفق شده است تا حدی به اهداف خود دست یابد.
در ادامه مطلب دنبال کنید 

ایران به عنوان کشوری پهناور از قومیت های مختلف نژادی و مذهبی تشکیل شده است که از قدیم الایام در عین تنوع آداب و رسوم منطقه ای و مذهبی با آرامش در کنار هم زندگی کرده اند اما این موضوع زمانی بیش از پیش دستاویز دشمنان قسم خورده نظام قرار گرفت که انقلاب اسلامی ملت ایران به پیروزی رسید.

اگر هوشیاری امام خمینی (ره) نبود بی شک در همان سال های آغازین، انقلاب اسلامی ایران با پایانی تلخ و زودهنگام مواجه می شد اما امام همه ملت ایران را "امت اسلام" نامیدند. امت اسلام درگیر زمان و مکان و قومیت و زبان و فرق گوناگون مذهبی نیستند بلکه با زنجیر محکمی به نام اسلام با هم اتصال قلبی دارند.

اکنون که در آستانه هفته وحدت و دهه مبارک فجرآفرینی ملت ایران قرار داریم دشمنان قسم خورده تمایل خود را برای دامن زدن به اختلافات مذهبی با گزارش های مغرضانه پخش شده از بلندگوهای بنگاه خبرپراکنی بی بی سی، اعلام کرده اند.

با بهانه قرار دادن و بزرگ جلوه دادن یک جلسه محلی قصد دارند در یک کشور میان اقوام مسلمانی که با مستمسک قرار دادن اسلام عزیز و تکیه بر ملیت واحد، پله های پیشرفت و ترقی را به سرعت طی می کنند، تفرقه ایجاد کنند.

در نماز جمعه این هفته تهران بار دیگر شاهد بودیم که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند بر این موضوع که ایران به دنبال شیعه سازی جهان عرب نیست و هر جا اسلام پیروز شود فارغ از فرق گوناگون حاکم بر منطقه، موجب امتنان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

همه باید آگاه باشیم و به دام های پیش رو توجه کنیم. آن که امروز دم از اختلافات مذهبی تاریخی می زند خواسته یا ناخواسته، در دام دشمن افتاده است. شیعیانی که این گفتمان را مطالعه می کنند باید توجه داشته باشند که رهبر انقلاب، حضرت امام خامنه ای و بسیاری از مراجع دیگر توهین به مظاهر اهل سنت را حرام اعلام کرده اند و آن کس که بعد از فتوای تاریخی تن به چنین عمل زشت و دشمن شاد کنی دهد باید بداند که فعل حرام مستوجب مجازات تعزیر و یا حد است. هر چند که توهین نشانه ضعف در منطق و اندیشه هم هست.

خواسته به جای برادران اهل سنت و قاطبه مردم از قوه قضاییه این است که به زوایای این فتوای مهم و تاریخی توجه شود و هر کس که در لباس دین به مظاهر دیگر ادیان آسمانی یا فرق اسلامی توهین می کند مورد مجازات قرار گیرد.

فقط اطلاع از نقشه شوم دشمن راهگشا نخواهد بود؛ مسدود کردن راه موفقیت این استراتژی خطرناک قطعا کارگشا خواهد بود. افرادی مثل آقای "دانشمند" سال هاست از راه توهین به اهل سنت ارتزاق می کنند. شایسته است کسانی که به طور علنی و بدون هیچ ترسی ضد فرمان مستقیم ولی فقیه قدم بر می دارند مورد مجازات قرار گیرند. و این وظیفه ای است که بر دوش مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه سنگینی می کند. در مقابل بعضی معدود مولوی های اهل سنت که بی توجه به اصل مهم وحدت در زمین دشمن بازی می کنند نیز باید معرفی و طرد شودند.

ایران به عنوان الگوی بزرگ و مقتدر جهان اسلام قدم گذاشتن عملی در راه ایجاد وحدت میان شیعیان و سنی مذهبان را آغاز کرده است. مثل همیشه رهبری پیش قدم شده اند. سفرهای استانی پرشور و تلاش مضاعف در جهت اعطای آزادی های مذهبی به فرق مختلف اهل سنت از جمله پخش اذان به شیوه معمول برادران اهل سنت از شبکه های استانی و از همه مهم تر فتوای موثر ایشان در جهت رفع تفرقه و بهبود فضای تعامل ما بین دانشمندان فرق اسلامی، در راستای تحقق این امر مهم است. تک تک ما در قبال اسلام عزیز و بسط و گسترش پیام آن در جهان وظیفه داریم. پرهیز از توهین و ابراز برادری اولین قدم است.

             منبع : سایت الف بقلم دکتر زهرا طباخی

نظرات 3 + ارسال نظر
سلمه پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:54 http://eshqe-aqiqi.blogfa.com/

سلام، ممنون به خاطر حضورتون ،
شما هم وبلاگ پرمحتوایی دارین ،موفق و پیروز باشید

لاتحزن شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 16:17

سلام و درود خدا نثار شما
خیلی خوشحال شدم از اینکه باز هم به دنیایی مجازی برگشتید

شرمنده از تاخیرم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:04

لینک دانلود شعر حادثه دردآور آتش سوزی خوابگاه دانش آموزی دبیرستان دانشگاه چابهار
http://s1.picofile.com/file/7247430321/bahmanhooti.mp3.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد